Goede punten:
- Door onze flexibiliteit konden we ons snel aanpassen aan voorkomende obstakels
- We lieten niet over ons heen lopen, we stonden stevig in onze excursie. We wisten immers waar we het over hadden.
- We hadden een divers aanbod van informatie
- We hebben studenten verder geholpen en meer opdrachten gegeven als ze veel eerder klaar waren met de muziekopdracht, om ze zi te stimuleren om toch meer informatie te verkrijgen
- Tijdens het concert hebben we gevalueerd met de studenten.
Verbeterpunten:
- Er was nauwelijks een link tussen de activiteit van dinsdagavond en de quiz de dag erna. Waardoor we de studenten niet de kans boden hun ervaringen met elkaar te delen.
- Door een te krappe tijdsplanning ontstond er tijdsnood en was de quiz erg gehaast.
- We hebben te weinig rekening gehouden met de elementen competitie. Studenten gaven uit enthousiasme veel informatie en commentaar. Hierdoor waren we af en toe onzeker over het geven van punten geven.
- Leren omgaan met het sturen van hoe studenten hun antwoorden formuleren. Met de quiz wilden we bepaalde antwoorden te horen krijgen. De studenten vertelden veel meer dan nodig was. Wij zijn niet geoefend genoeg om deze informatiegolven in te perken tot de kern.
vrijdag 31 oktober 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Deze verbeterpunten zijn helder geformuleerd. Het had geholpen als je wat duidelijker onderscheid had gemaakt tussen organisatie/didactiek en inhoud. Vooral de inhoudelijke verbeterpunten kunnen nog iets meer worden uitgediept.
Verder in orde.
beoordeling: voldoende
Emiel
Een reactie posten